បញ្ហាបន្ទាន់ដូចជាគ្រោះថ្នាក់នឹងត្រូវបានឆ្លើយតបក្នុងរយៈពេល 30 នាទី ខណៈពេលដែលការព្រួយបារម្ភផ្សេងទៀតនឹងចំណាយពេលអតិបរមា 24 ម៉ោងធ្វើការសម្រាប់ការឆ្លើយតប។
នៅទីនេះ foodpanda យើងចង់ផ្តល់ឱ្យដៃគូដឹកជញ្ជូន របស់យើងនូវភាពងាយស្រួល និងភាពរហ័សក្នុងការរៀន និងដោះស្រាយបញ្ហាទាក់ទងនឹងដៃគូដឹកជញ្ជូន។ យើងចង់ឱ្យអ្នកមានកន្លែងតែមួយសម្រាប់សំណួរ បញ្ហា ឬកង្វល់របស់អ្នក។ ដូច្នេះហើយ យើងសូមណែនាំ Rider Support!
Rider Support គឺជាមុខងារមួយនៅក្នុងកម្មវិធី foodpanda rider របស់អ្នកដែលមានពត៌មានចាំបាច់ទាំងអស់ដែលអ្នក ត្រូវការ ដូចជា អំពីឧបករណ៍ ថ្លៃសេវា ការផ្លាស់ប្តូរ គ្រោះថ្នាក់ និងបញ្ហាជាច្រើនទៀត! ជាងនេះទៅទៀត រាល់សំណើបន្ថែម ឬបញ្ហាផ្សេងៗអាចត្រូវបានលើកឡើងដោយការដាក់សំណើរនៅក្នុង Rider Support ។
នេះជារបៀបដែលអ្នកអាចចាប់ផ្តើម:
បើកកម្មវិធី foodpanda rider របស់អ្នក ហើយចុចលើបន្ទាត់បីនៅជ្រុងខាងឆ្វេងខាងលើ។ ជ្រើសរើស “ជំនួយការដៃគូដឹកជញ្ជូន” “Rider Support”
ជ្រើសរើសប្រភេទបញ្ហាណាដែលអ្នកជួបដែលបង្ហាញដូចរូបខាងលើ។ ឧទាហរណ៍ដូចជា ថ្លៃសេវា ការផ្លាស់ប្តូរ គ្រោះថ្នាក់ បរិក្ខារជាដើម។ អ្នកអាចរកឃើញចម្លើយចំពោះបញ្ហារបស់អ្នកនៅទីនេះ។
ឧទាហរណ៍៖ បញ្ហាជាមួយឧបករណ៍ (ប្រសិនបើអ្នកមានបញ្ហាជាមួយនឹងការជំនួសឧបករណ៍របស់អ្នក សូមចុចលើ “ខ្ញុំត្រូវការជំនួសឧបករណ៍របស់ខ្ញុំ”។ )
90% នៃសំណួរ និងបញ្ហារបស់អ្នកត្រូវបានគ្របដណ្តប់នៅក្នុង Rider Support តាមរយៈទម្រង់សំណួរដែលគេសួរញឹកញាប់ដ៏ទូលំទូលាយ។ សម្រាប់បញ្ហាដែលមិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលនៅទីនេះ សូមដាក់សំបុត្រតាមរយៈ Rider Support ។
បញ្ហាបន្ទាន់ដូចជាគ្រោះថ្នាក់នឹងត្រូវបានឆ្លើយតបក្នុងរយៈពេល 30 នាទី ខណៈពេលដែលការព្រួយបារម្ភផ្សេងទៀតនឹងចំណាយពេលអតិបរមា 24 ម៉ោងធ្វើការសម្រាប់ការឆ្លើយតប។